Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Thursday, August 2, 2012

s'nachts schilderen

ik ben vannacht nog even bezig geweest in mijn atelier, omdat ik altijd werk in 2 of 3 fases moest ik nog wel iets doen, anders heb ik straks geen gratis "Daily Dwaalhaas" meer voor op mijn facebook pagina een van mijn schilderijen die ik morgen af wil hebben is een variant op een werk Matisse,
het andere is meer een Fabrice ei / hoofd /eihoofd, maar ik maak er morgen wel even een "snelle" foto van als ze klaar zijn, ik noem het maar "snelle" foto's omdat de kwaliteit van mijn eigen foto's meestal wel te wensen over laat, als je mijn werk in hoge resoluties en perfecte opname wil zien moet je toch echt even wachten tot deze werken straks ook op / in 1 van de Dwaalhaas web-shops te koop is.

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog